Saturday, April 5, 2014

Meditasi Diri


Hello korang.
I'm back.
Baru balik dari bermeditasi diri.
Cehh. Padahal aku kena chicken pox.
Ahahahaha.
Alhamdulillah, sekarang aku dah sembuh seperti sediakala.

Jadi, aktiviti ber-blogging aku yang tergantung selama lebih
kurang seminggu ni akan disambung kembali.

Buat yang sudi klik-klik nuffnang aku,
sepanjang ketiadaan aku di alam maya ni,
Terima kasih banyak-banyak.
Jasamu akan dibalas, segera.
In Sha Allah.

Apa-apa pun, keep blogging!

P/s: Otak aku tepu tak ada idea nak update, ni la entri yang paling ringkas.

8 comments:

  1. Alhdmulillah akak dah sihat. mesti masa kecik2 dulu belum penah kena chicken pox kan? hehe ><

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah sihat... ptt lar terasa rindu... :D

    ReplyDelete
  3. Fisha masa kecik dulu kena chicken pox :D. Orang cakap mesti kena chicken pox sekali dalam hidup, hehe.

    ReplyDelete
  4. patutlah menyepi. haha nasib baik dah sihat :D

    ReplyDelete
  5. Singgah sini kejap lawat Anis yang baru lepas kena chicken pox... harap tak kena dah lepas ni... hehe

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah kak Anis dah sihat :D Hihi

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dh sihat hee
    welcome back :)

    ReplyDelete